Bli Medlem
Välkommen att bli medlem i vår klubb. Medlemskap tecknar du genom att betala avgiften till vårt bankgiro, 233-7970, eller direkt i samband med någon av våra aktiviteter. Glöm inte att ange namn, fullständig adress, telefon och e-postadress på din inbetalning. Medlemskapet gäller per kalenderår.

Bankgiro nr                  233-7970
IBAN                 SE42 9500 0099 6034 0535 8759
Bic kod (Swift adress)  NDEASESS

Medlemsavgifterna från 2020-01-01
350 kr för enskild medlem
500 kr för familjemedlemskap
400 kr för utlandsmedlem
550 kr för utlandsmedlem familj
10 x medlemsavgift så blir du Hedersmedlem (livslångt medlemskap)

Angående Familjemedlemskap:

När ni betalar för familjemedlemskap, ska alla medlemmars namn finnas med på de som ingår i det medlemskapet.
Alla måste vara folkbokförda på samma adress.
Får inte namnen plats på meddelande raden,
maila
affe@jrtc.se
Som medlem får du...
Vår medlemstidning Russellnytt 4 ggr per år, där man kan läsa om resultat från våra aktiviteter, berättelser från våra läsares vardag med sina hundar, jaktsidorna med blandad läsning om grytjakt och konstgryt samt en massa annat smått och gott som kan vara kul för en russellägare.

Medlemsservice med kostnadsfria köpekontrakt, övriga råd vid försäljning av valpar, kostnadsfri valpförmedling, rådgivning

Tillgång till raceträning och flyball.

Varmt välkomna till klubben för alla Jack Russell Älskare!
JRTC of Sweden